استخدام بازاریاب،بازاریاب اینترنتی،افزایش بازدیدکننده وبلاگ
فروش اینترنتی کاندوم
.:: Your Adversing Here ::.
 

کتاب رایگان گام به گام تا ساخت وبلاگ حرفه ای

 

دانلود کتاب گام به گام تا ساخت وبلاگ حرفه ای

 

دانلود کتاب گام به گام تا ساخت وبلاگ حرفه ای

.: ادامه مطلب :.

كسب درآمد عالي از اينترنت

 CN3 کسب درآمد از اینترنت

CN3 کسب درآمد از اینترنت

دسته خدمات زیردسته آموزش

استفاده از اين روش = كسب درآمد عالي از اينترنت

CN3=درآمد عالي


حداقل درآمد ماهيانه : 500،000 تومان

حداكثر درآمد ماهيانه : 1،000،000 تومان


با استفاده از اين سي دي شما قادر خواهيد بود در مدت زمان مناسبي به درآمد اينترنتي برسيد و تا پايان عمر از اين درآمد بهره ببريد. اين برنامه با تمامي برنامه ها و سي دي هايي كه تاكنون ديده و يا شنيده ايد و يا در مورد كسب درآمد از اينترنت وجود دارند متفاوت است و براي كسب درآمد از آن هيچ نيازي به كار كردن با سايتهاي كسب درآمد و يا هر سايت مشابه ديگري نداريد چون اصلا قرار نيست كه شما با اين سايتها و روشها به درآمد برسيد.

 


-اين روش به هيچ عنوان نيازي به (اينترنت پر سرعت) ندارد.

-اين روش به هيج عنوان بصورت پي تي سي (دريافت پول در ازاي كليك) كار نمي كند.

-اين روش به هيج عنوان بصورت پي تي آر (دريافت پول در ازاي خواندن ايميل) كار نمي كند.

-اين روش به هيج عنوان بصورت پي تي اس (دريافت پول در ازاي ثبت نام در سايتهاي ديگر) كار نمي كند.

-اين روش به هيج عنوان بصورت آفر (دريافت پول در ازاي پر كردن فرمها و غيرووو) كار نمي كند.

-اين روش به هيج عنوان بصورت نتورك (دريافت پول در ازاي معرفي عضو جديد) كار نمي كند.

-اين روش به هيج عنوان بصورت وبمستر (دريافت پول در ازاي نمايش تبليغات ) كار نمي كند.

-اين روش به هيج عنوان بصورت پست (دريافت پول در ازاي پست مطلب در فروم ها) كار نمي كند.

-اين روش به هيچ عنوان نيازي به نرم افزارهاي كسب درآمد (كه ادعا مي شود خودكار هستند) ندارد.

شما اصلا نيازي به استفاده از بانكهاي اينترنتي مانند ايگولد ، پي پال و امثال هم نداريد زيرا درآمد ي كه شما از اين برنامه به دست مي آوريد مستقيما به حساب بانكي شما در ايران (مانند حسابهاي سيبا و سپهر) واريز خواهد شد.

يكبار شروع كنيد >>> براي هميشه از اينترنت پول در آوريد

مطمئن ترين و پولساز ترين برنامه كسب درآمد از اينترنت


>>> >> فقط چند قدم تا ثروتمند شدن فاصله داريد << <<<


همين امروز شروع كنيد و تا پايان عمر درآمد داشته باشيد.


امروز شما فقط 3 گام با ثروتمند شدن فاصله داريد <<<

گام اول : تهيه سي دي

گام دوم : شروع كار

گام سوم : دريافت درآمد در حساب بانكي خود در ايران (حسابهاي سيبا و سپهر


سي ان سه چيست ؟
كسب درآمد واقعي از اينترنت اصول دارد نه اينكه هر كسي كه وارد اينترنت شد بخواهد با كاركردن با يك يا چند تا سايت كسب درآمد (كه همشون هم كلاهبردارن) پولدار شود اگه اينجوري بود الان بايد همه ملت پولدار شده باشن ... بين شما دوستاني كه در حال مطالعه اين صفحه هستيد آيا محض رضاي خدا يكنفرتان تا به حال موفق شده 10 هزار تومان از اينترنت به دست آورد؟ !!! ... منكه بعيد مي دونم !!!

 


آيا حاضريد شروع كنيد؟؟؟

من و همكارانم هم چند سال پيش مثل شما شروع كرديم به كار كردن با سايتهاي پي تي سي و ... . اما بعد از مدتي متوجه شديم كه از اين كارها پولي در نمياد براي همين خودمون كم كم دست به كار شديم وتقريبا بعد از 7 ماه اولين درآمد اينترنتي خودمون روتجربه كرديم .

 

كمي كه انرژي گرفتيم روشهاي ديگه روهم تست كرديم تا اينكه موفق شديم توي اينترنت يه درآمد ثابت پيدا كنيم !!! ما در اين دو سال موفق شديم درآمد خود را در چند ماه حتي به 1 ميليون تومان هم برسانيم كه تمامي اين درآمد از اينترنت به دست آمده بود (هنوز هم بعضي از فيشهايي كه ما براي نمونه داخل اينترنت گذاشته بوديم توي بعضي از وبلاگها وجود دارد) و حالا با پولي كه از همون روشها به دست آورده ايم به كارهاي بزرگتر (و پرسودتري) دست زديم كه براي ما واقعا درآمدزا هستند.



و اكنون نوبت شماست كه اين فرصت استثنايي را از دست ندهيد....!!!


ما اين چند روش واقعي كسب درآمد از اينترنت را به صورت يك بسته آموزشي به نام سي ان سه درآورده ايم كه قابل عرضه به شما مي باشد . درآمد اين روشها بين 300 الي 500 هزار تومان در ماه است (البته ماههاي اول ممكن است درآمد شما تقريبا 150 تومان هم باشد اما در ماههاي سوم و چهارم مسلما درآمد شما تا 500 هزار تومان در ماه افزايش خواهد يافت.)

 

 

هر 3 روشي كه در اين بسته به شما آموزش داده مي شود قبلا توسط ما تست و امتحان شده است (حداقل يكسال است كه روي آنها كار مي كنيم و 90% درآمدي كه ما خودمان در يكسال گذشته از اينترنت به دست آورده ايم از همين سه روش است . من خودم شخصا شغل ديگري ندارم و براي كسب درآمد و امرار معاش ، فقط از همين سه روش استفاده مي كنم و شغل ديگري ندارم پس مطمئن باشيد كه اين سه روش واقعا درامد زا و قابل اطمينان هستند.



سي ان سه شامل چند روش موثر كسب درآمد از اينترنت است كه قبلا توسط هزاران نفر مورد استفاده قرار گرفته است و 100 درصد پولساز هستند...

 

شما هم اگر اين روشها را بدانيد از همين الان مي توانيد در هر ماه درآمد ثابتي كسب كنيد ... حتي بيش تر از درآمدي كه پدران شما به دست مي آورند !!!

 

اگر شما به دنبال راهي جهت كسب درآمد از اينترنت مي گردديد كه با كمترين زمان بتوانيد بيشترين درآمد را كسب كنيد ، سي ان سه ، جوابگوي شما خواهد . مهم نيست كه شما تا به حال چه روشهايي را براي كسب درآمد امتحان كرده ايد و يا اينكه اين روش به نظرتان امكانپذير مي باشد يا خير ..... بلكه مهم اين است كه اين شيوه و اين بسته آموزشي كاملا درآمدزا هست .



مزاياي سي ان سه:


1:كاملا 100% و واقعي


2:كسب درآمد ماهيانه و دائمي


3:بدون نياز به عضو گيري و يا كليك روي تبليغات

4:واريز درآمد شما به حساب بانكي شما در ايران : سيبا – سپهر

5:بدون نياز به ايگولد و بانكهاي اينترنتي مثل آلرت پاي ، پي پال و غيرووو

6:قابل استفاده براي همگان حتي كسانيكه با اينترنت آشنايي زيادي ندارند

7:بدون نياز به كاركردن با سايتهاي كسب درآمد – پي تي سي – وبمستر و حتي نرم افزارهاي كسب درآمد

8:كسب درآمد به صورت آنلاين و آفلاين : يعني حتي اگر پشت كامپيوتر نيز نباشيد از درآمد شما كم نمي شود . بلكه درآمد نيز خواهيد داشت


توضيحات تكميلي فروشنده :

دوست عزيز ، ممكن است كه شما تا به حال روشهاي مختلفي را براي كسب درآمد از اينرنت استفاده كرده باشيد . ممكن است از برخي از آنها پولي به دست آورده باشيد و يا اينكه اصلا درآمدي به دست نياورده باشيد ...... مهم نيست كه شما تا به حال چه روش و يا روشهايي را امتحان كرده ايد ... با استفاده از سي ان سه ، شما مي توانيد خودتان رييس خودتان باشيد و با كمي تلاش و انجام آموزشهاي مربوطه ؛ كه همگي به زبان فارسي مي باشد به كسب درآمد از اينرنت بپردازيد . مطمدن باشيد كه هر روش ديگري را كه بخواهيد امتحام كنيد باز هم به سي ان سه نياز خواهيد داشت . بنابراين توصيه مي كنيم كه وقت خود را براي انجام روشهاي بيهوده هدر ندهيد و همين امروز روش صحيح كسب درآمد از داينترنت (كه داخل سي دي سي ان سه آموزش داده شده است) را استفاده نماييد تا شما هم موفق به كسب درآمد مطمئن از اينترنت شويد .


فروشنده: دبی كالا

قیمت: 20,000 تومان

درصد :50

روش خرید: برای خرید CN3 کسب درآمد از اینترنت، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید CN3 کسب درآمد از اینترنت

افزایش ترافیک و بازدید کننده سایت

  • نوشته : امین
  • تاریخ: چهار شنبه 18 آبان 1390برچسب:افزایش ترافیک و بازدید کننده سایت,
  • پکیج آموزشی سئو-بهینه سازی و افزایش رتبه و بازدید سایت

     پکیج آموزشی سئو-بهینه سازی و افزایش رتبه و بازدید سایت

    پکیج آموزشی سئو-بهینه سازی و افزایش رتبه و بازدید سایت

    دسته نرم افزار آموزشی زیردسته کامپیوتر

    آموزش SEO

    افزایش ترافیک و بهینه سازی سایت نزد موتورهای جستجو

    ارتقاء رتبه سایت در گوگل و الکسا

    با در اختيار داشتن اين پكيج آموزشي، رویاهای سئو سایت شما به حقیقت می پیوندد

    آموزش100% تضمینی کارایی و دقت تکنیکهای به کار برده شده

    در این مجموعه شما می آموزید چگونه ترافیک وب سایت خود را به بالاترین میزان ممکن برسانید.

    آموزش كاملاً تصويري و ويدئويي سئو بهمراه مجموعه نرم افزارهاي افزايش بازديد و اشكال يابي سايت

    این مجموعه ارزشمند بصورت گام به گام شما را به سمت افزایش ترافیک و ارتقاء رتبه وب سایت كه در نتیجه منجر به افزايش فروش بیشتر محصولات و خدمات مي شود سوق می دهد.

    با توجه به گسترش فن آوري اطلاعات و كسب و كارهاي اينترنتي (تجارت الكترونيك) هر كاربر اينترنتي خود را ملزم به داشتن حداقل يك سايت يا يك فروشگاه اينترنتي و يا حتي وبلاگ مي دارد .

     


    از اين حيث بلافاصله با مراجعه و مشاهده اولين مركز ارائه خدمات طراحي و ساخت سايت با خريداري آن (سايت) قدم به عرصه پهناور اينترنت جهت رونق بخشيدن به كسب و كار خود مي نهد . كه گاهاً هم متحمل هزينه هاي گزاف جهت راه اندازي و ساير خدمات مي شود .

    مدتي بعد (طي 3 الي 6ماه حتي هم يكسال) سايتش با آن همه زيبايي و زرق و برق و طراحي و گرافيك منحصر به فرد

    نه بازديد خوبي دارد ؟

    نه در سرچ كاربران در موتورهاي جستجو منجمله گوگل و ياهو .... قرار مي گيرد؟

    نه رتبه و جايگاه خوبي نزد موتورهاي جستجوگر دارد؟

    و......

    كه با آن همه گرافيك و محصولات متنوع و خدمات قابل قبولش نمي تواند رضايتمندي و موفقيت كارش را در اينترنت در لابه لاي سايتش پيدا كند؟!

     



    چاره چيست؟ آيا سايت را بايد واگذار كرد و يا فروخت؟ آيا دور كسب و كارهاي اينترنتي را خط قرمز كشيد؟ راز موفقيت ديگر سايتها و شركت ها چيست؟

    جواب تمامي سوالات و رمز اصلي موفقيت شما پيش ماست!!!!!!!!!!!

    اكثير جاودانگي وبسايتهاي اينترنتي (( اولين كتاب الكترونيكي جامع تصويري بهمراه 2DVD فيلم آموزشي گام به گام)) مخصوص بهينه سازي و ارتقاء رتبه و جايگاه سايت نزد موتورهاي جستجو و همچنين افزايش بازديد و ترافيك سايت

    شما در اين مجموعه نفيس كه توسط مدير محترم فروشگاه يوحنّا و وبسايت تبليغاتي تك نظر جناب محمد مرادي تأليف و گردآوري و گارانتي شده از همان ابتدا نكات و موارد لازم ضروري را كه قبل از راه اندازي يك سايت تا بهره برداري آن موجود است را مي آموزيد و حتي خواهيد آموخت. كه به تمامي اين تكنيكها و اصول پولداري از سايت را تكنيكي خاصل به نام SEO فر گرفته است .

    ----------------------------------

    آموزش كاملاً تصويري و ويدئويي سئو بهمراه مجموعه نرم افزارهاي افزايش بازديد و اشكال يابي سايت

    حال كمي درباره سئو جهت آشنايي شما عزيزان :

    Seo چیست و باعث چه تحولی در سایت می شود ؟

    سئو نه دانش برنامه نویسی است و نه شیوه های کدنویسی و طراحی وب



    سئو یا همان بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو (Search Engine Optimization ) فرآیندی است که طی آن صفحات وبسایت شما را Spider Friendly می نماید، بنابراین موتورهای جستجو راحتر می توانند آنها را تجزیه و تحلیل نمایند و در جای مناسب به نمایش درآورند.



    93% خریداران و کاربران اینترنتی برای بدست آوردن سایت مورد علاقه شان از موتورهای جستجو استفاده می کنند، پس یکی از بهترین و مناسبترین و کم هزینه ترین راه های جذب مشتری و بازدید کننده ، موتورهای جستجو می باشد که مهم ترینم و محبوب ترین آنها نزد ایرانیان گوگل Google می باشد .



    از این رو تکنیک خاصی (SEO) مبتنی بر قوانین و ضوابط موتورهای جستجو وجود دارد که سایت شما را بر اساس همان ضوابط و قوانین طراحی و بهینه سازی می کند . پس هرچه وبسایتی امتیاز (رتبه) بالایی نزد موتورهای جستجو داشته باشد، بینندگان بیشتری هم خواهد داشت ، فروش بیشتری هم حاصلش می شود .



    حال محصول آموزشي اسرار و رموز ترافیک و بهینه سازی سایت و ارتقاء رتبه آن نزد موتورهای جستجو را به صورت گام به گام و کاملاً عملی و تست شده تهیه و تنظیم و تألیف شده است .

     

    (اكثير جاودانگي سايت)

    آموزش گام به گام بهينه سازي - افزايش ترافيك و رتبه سايت نزد موتورهاي جستجو بالاخص قدرتمندرين و محبوب
    ترين موتور جستجوگر دنيا گوگل و همچنين الكسا پيش روي شماست .

     


    اولين و منحصربه فردترين پكيج جامع آموزشي اسرار و رموز نهفته پيشرفت و همچنين افزايش فروش و درآمد سايت در اينترنت
    تضمين 100% صد در صد كارايي آموزشها گامي نوين و ماندگار در عرصه پيشبرد و ارائه راه كارهاي نوين خدمات بهينه سازي (سئو)و افزايش ميزان فروش و درآمد سايتها و وبلاگها
    با در اختيار داشتن اين پكيج و مطالعه دقيق و پيشبرد ايده هاي جديد و جذاب مندرج شده ، در ظرف كمتر از مدت كوتاهي (3 الي 6ماه) براحتي مي توانيد خود را همچون كوهي استوار و بلندقامت در جمع انبوه قلمداران و فرمانروايان بزرگ ببينيد .

     


    ديگر دانش سئو جهت بهينه سازي سايت و بلاگ براي ارتقاء آن يك رويا نيست .

     


    ديگر داشتن يك سايت قوي و پربازديد و بيننده يك خواب نيست .

    ديگر كسب رتبه هاي بالا در گوگل و الكسا همچون قطاري ايستاده و بي حركت برايمان نيست

    كه با آن نتوانيم براحتي به مقصد لامنتهي برويم.
    ديگر فروش كم ، درآمد كم ، شكست مالي سايت و..... هيچ وقت گريبانگيرتان نخواهد شد .

    تحولي نوين را در موقعيت شغلي و پولي خود و سايتتان را تجريه خواهيد كرد .

    با در اختيار داشتن اين مجموعه آنچه را كه ديگران مي خواهند تو تنها خواهي بخشيد .

     

    بدون نياز به دانش برنامه نويسي

    شما مديران محترم وبسايتهاي فروشگاه اينترنتي – نيازمندي و درج آگهي – دانلوديها – سايتها وبلاگ دهي – سايتهاي درآمدزايي كليكي و...... ديگر هيچ نيازي وجود ندارد تا براي ارتقاء رتبه و ترافيك سايت خود و همچنين افزايش ميزان فروش و درآمدزايي ، متحمّل هزينه اي گزاف مالي جهت پرداخت به شركتها و موسسات مختلف شويد و ماهها منتظر شكفتن و بهاري شدن سايت خود با ظهور و پرده افشاني سئو باشيد ، چرا كه ما اكنون با افتخار مي گوييم با دستيابي به اين تكنولوژي قوي و ايجاد يكسري روشهاي جديد و موثر نسخه اي برايتان تجويز مي كنيم تا هم خود و هم ديگران را در اين امر خطير ياري رسانيد . همگام با رعايت قوانين و نظام حاكم بر رشد سايت


    آموزش كاملاً تصويري و ويدئويي سئو بهمراه مجموعه نرم افزارهاي افزايش بازديد و اشكال يابي سايت
    در بسته بندی مخصوص و به صورت اورجینال عرضه می گردد

    فروشنده: یوحنا

    قیمت: 20,000 تومان

    درصد :35

    روش خرید: برای خرید پکیج آموزشی سئو-بهینه سازی و افزایش رتبه و بازدید سایت، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


    خرید پکیج آموزشی سئو-بهینه سازی و افزایش رتبه و بازدید سایت

    آموزش بازاریابی اینترنتی

  • نوشته : امین
  • تاریخ: دو شنبه 18 مهر 1390برچسب:آموزش بازاریابی اینترنتی,

  • ranksaz

    امین

    ranksaz

    http://ranksaz.loxblog.com

    استخدام بازاریاب،بازاریاب اینترنتی،افزایش بازدیدکننده وبلاگ

    استخدام بازاریاب،بازاریاب اینترنتی،افزایش بازدیدکننده وبلاگ

    استخدام بازاریاب،بازاریاب اینترنتی،افزایش بازدیدکننده وبلاگ

    خوش آمدید در این وبگاه سعی شده علاوه بر معرفی سیستم های درآمدزایی در اینترنت . روش و ترفندهای کاملا عملی و کاربردی افزایش ترافیک سایت و بازدیدکننده معرفی شود. اگر مدیر وبلاگ یا سایتی هستید حتما نظر دهید تا من و سایر کاربران از تجربه و دانسته های شما بهره ببریم با تشکر. آگاهانه ، هدفمند ، با برنامه ، و استوار حرکت کنیم.

    استخدام بازاریاب،بازاریاب اینترنتی،افزایش بازدیدکننده وبلاگ